Reply to this topicStart new topic
> Niet echt een tutorial, wel reuze interessant
Helco
plaatsen Oct 5 2006, 05:56 PM
Bericht #1

Ongeregistreerd

http://detouch.org/de-touch/med.php
Go to the top of the page
+Quote Post
SugarMan
plaatsen Oct 5 2006, 10:08 PM
Bericht #2

Ongeregistreerd

Hij is leuk smile.gif
+Quote Post
Wenkus
plaatsen Oct 5 2006, 11:30 PM
Bericht #3

Ongeregistreerd

Zeker interessant Helco!
Zou onder Photoplaza->Algemeen->Besprekingen->Sitebesprekingen wellicht beter geplaatst kunnen worden, maar goed daar heb ik ook een half uur over na moeten denken, dus laat maar staan! tongue.gif

De site zet wel tot nadenken aan.
Ruwweg zie ik drie verschillende wijzen van Photoshop-aanpasing:
[1] Vormen worden voordeliger veranderd (doorgaans middel wat slanker, borsten wat groter, en billen kan 2 kanten opgaan, dat is wel erg aardig om te zien).
[2] Huid die zoals dat wel wordt genoemd "plastic" wordt gemaakt. Frank Doorhof van o.a. EOS Digitaal is daar heel bekwaam in. Ik vind het niet om aan te zien.
[3] Verwijderen van pigmentvlekken, striemen, rimpels. Dat vind ik een soort tussengebied. Wil je onverbiddelijk zijn of dit tot op zekere hoogte acceptabel noemen?
Daar heb ik niet meteen een mening over.

Nou jij!
Een site noemen is A. Een mening hebben is B, en dat moet doorgaans gezegd worden als A is gezegd.

+Quote Post
Helco
plaatsen Oct 6 2006, 06:26 AM
Bericht #4

Ongeregistreerd

QUOTE (Wenkus @ Thu 5 October 2006, 22:30)
Nou jij!
Een site noemen is A. Een mening hebben is B, en dat moet doorgaans gezegd worden als A is gezegd.

Hmmmm. ik voel me behoorlijk in de hoek gedrukt. 'I was only the messenger....'

Maar goed.... ik weet nog wel wat mij verbaasde. Ik heb me zitten verwonderen over het algorithme waarmee de verschillen werden aangetoond. Via allerlei wonderlijke kleurcombinaties werden 'voor' en 'na' getoond. Volgens mij zijn de getoonde kleurveranderingen niet direct gekoppeld aan de werkwijze van de artiest. Je kunt wel heel duidelijk zien dat er iets gedaan is, maar niet hoe het gedaan is. Je kunt je dus afvragen wat je van zo'n 'gadget' kunt leren.

Een voor mij interessante waarneming is dat jij heel anders naar de pagina hebt gekeken. Inderdaad is het opmerkelijk dat billen zowel groter als kleiner kunnen worden gemaakt om er aantrekkelijker te zijn...
+Quote Post
ruilof
plaatsen Oct 9 2006, 11:19 AM
Bericht #5

Ongeregistreerd

Je kunt wel heel duidelijk zien dat er iets gedaan is, maar niet hoe het gedaan is. Je kunt je dus afvragen wat je van zo'n 'gadget' kunt leren.

wie van ons maakt zich niet eens schuldig aan het optimaliseren van een foto? Maar dit is je reinste manipulatie, ver buiten de werkelijkheid. Aardig om te zien, maar je leert er alleen van hoe je wordt belazerd in de commerciƫle reclamefotografie.
+Quote Post
Marlies
plaatsen Oct 9 2006, 11:28 AM
Bericht #6

Ongeregistreerd

Ik vind dit gewoon een beetje platvloers en misplaatst hier!

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp (1 Gasten en 0 Anonieme gebruikers)
0 Gebruikers:

Skinned by Lindolfi
IPS Driver Error  

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here.

Error Returned

We apologise for any inconvenience