Reply to this topicStart new topic
> Camera Work, Alfred Stieglitz
ruilof
plaatsen Dec 17 2008, 11:17 PM
Bericht #1

Ongeregistreerd

Voor mijn verjaardag gekregen het fantastisch kijkboek Camera Work, The Complete Photographs.
Camera Work was in het begin van de 20e eeuw een Magazine over en voor fotografie, opgericht door Alfred Stieglitz.
Klik en klik

Go to the top of the page
+Quote Post
Wenkus
plaatsen Dec 17 2008, 11:54 PM
Bericht #2

Ongeregistreerd

Ruilof, kennelijk was ik op 16 december niet actief, maar bij deze alsnog mijn hartelijke felicitaties voor het weer 1 jaar ouder worden! smile.gif

Camera Work van Alfred Stieglitz is een absolute topper van wat de laatste tijd is uitgekomen van uitgevers als Taschen. Ik heb het ook, en vind het een aanrader voor iedereen.

In het afgelopen jaar heb ik ook een geweldige biografie van Stieglitz gekocht (Katherine Hoffman, Stieglitz, A beginning light). Maar dat was een restje bij de Slegte, en ik vrees dat dat niet meer is te krijgen.

IPB Afbeelding

Misschien verplicht dit mij wel weer om die rubriek over fotografen op te pakken! sad.gif

Wenkus

+Quote Post
Lu
plaatsen Dec 18 2008, 01:09 PM
Bericht #3

Ongeregistreerd

QUOTE(Wenkus @ Dec 17 2008, 11:54 PM) *

Misschien verplicht dit mij wel weer om die rubriek over fotografen op te pakken! sad.gif
Wenkus

Mooi geschenk ruilof en goed idee Wenkus, misschien eens iets over Alvarez Bravo? dry.gif
+Quote Post
Marlies
plaatsen Dec 18 2008, 07:14 PM
Bericht #4

Ongeregistreerd

Zeker een leuk verjaardagscadeau!

En ook van mij alsnog van harte gefeliciteerd met al weer een verjaardag. smile.gif
+Quote Post
Wenkus
plaatsen Dec 18 2008, 11:08 PM
Bericht #5

Ongeregistreerd

pp_offtopic.gif

Mooi geschenk ruilof en goed idee Wenkus, misschien eens iets over Alvarez Bravo? (Lu)

Op gevaar af dat ik Ruilof zijn draadje zit te vervuilen, toch even een reactie hierop.
Ik ben even wat gaan bladeren in het werk van Manuel Alvarez Bravo, en ik kan me voorstellen dat je dit een interessante fotograaf vindt, Lu. Deze foto lijkt toch wel erg op veel foto's van jouw hand.

Ik zal de komende Kerstvakantie benutten om o.a. een geweldige site met meesters en hedendaagde fotografen te bespreken.

Groet

Wenkus

+Quote Post
Ric
plaatsen Dec 18 2008, 11:28 PM
Bericht #6

Ongeregistreerd

Ruilof,

Ook van mij nog van harte gefeliciteerd.

Inderdaad, dat Taschen geeft hartstikke leuke en betaalbare fotoboeken uit.
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp (1 Gasten en 0 Anonieme gebruikers)
0 Gebruikers:

Skinned by Lindolfi
IPS Driver Error  

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here.

Error Returned

We apologise for any inconvenience