Reply to this topicStart new topic
> No Rules. [Street] Photography.
Canon40D
plaatsen Feb 4 2010, 12:45 PM
Bericht #1

Ongeregistreerd

Graag wil ik jullie attenderen op de volgende website gemaakt door de fotografe Nista. De site staat boordevol met mooie foto's, tips en idee├źn. Ze is lekker tegendraads in haar benadering en maakt daarmee ook nog prachtige foto's??? Laat het een inspiratie bron zijn.

Haar blog (aanrader)
No Rules. [Street] Photography (Een andere benadering voor straat fotografie)
Nista's photo gallery
Go to the top of the page
+Quote Post
Wenkus
plaatsen Feb 4 2010, 03:15 PM
Bericht #2

Ongeregistreerd

Zonder meer apart, die Nitsa.
Haar no-rules producten zitten enigzins in de hoek van pinhole en lumofotografie. Ze heeft denk ik ook een grafische opleiding (ik denk aan litho's en zo) gehad.

Voor een keertje leuk, een boek maken met straatfoto's van bv. New York, in zwart-wit en elk met zo'n duidelijke fout dat iedereen dat opvalt.

Geef mij toch maar een goede fotograaf.

Wenkus

+Quote Post
Nik
plaatsen Feb 4 2010, 05:25 PM
Bericht #3

Ongeregistreerd

Ik heb een stel foto's bekeken.
Er zitten prachtige kunstwerken bij, vooral de collages en zo.
Maar bij de normalere foto's krijg ik toch eigenlijk snel genoeg van de filtertjes, het crossen, de kadertjes en de trucjes. smile.gif
+Quote Post
Canon40D
plaatsen Feb 5 2010, 08:10 PM
Bericht #4

Ongeregistreerd

Ik heb de site gepost als inspiratie. Het leuke aan haar vind ik het feit dat ze het experiment niet schuwt. Lees bijvoorbeeld het verhaal over het gebruiken van een oude polaroid voor een image transfer naar polaroid. En zo zijn er tal van voorbeelden op haar blog te vinden waarin ze blijk geeft van inzicht en durf om op een andere manier tegen zaken aan te kijken.

Voor een keertje leuk, een boek maken met straatfoto's van bv. New York, in zwart-wit en elk met zo'n duidelijke fout dat iedereen dat opvalt.

Wenkus misschien een tip om te kijken naar de zeggingskracht van een foto. En vervolgens het als een inspiratie bron gebruiken voor je eigen fotografie. En je hebt gelijk ze is geen meester fotograaf maar als dat het criterium is kunnen we met z'n allen beter stoppen met fotograferen. Iedereen maakt fouten.

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp (1 Gasten en 0 Anonieme gebruikers)
0 Gebruikers:

Skinned by Lindolfi
IPS Driver Error  

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here.

Error Returned

We apologise for any inconvenience