![]() |
![]() ![]() |
![]() |
ruilof |
![]()
Bericht
|
Ongeregistreerd ![]() |
|
Wenkus |
![]()
Bericht
|
Ongeregistreerd ![]() |
Ruilof, kennelijk was ik op 16 december niet actief, maar bij deze alsnog mijn hartelijke felicitaties voor het weer 1 jaar ouder worden!
![]() Camera Work van Alfred Stieglitz is een absolute topper van wat de laatste tijd is uitgekomen van uitgevers als Taschen. Ik heb het ook, en vind het een aanrader voor iedereen. In het afgelopen jaar heb ik ook een geweldige biografie van Stieglitz gekocht (Katherine Hoffman, Stieglitz, A beginning light). Maar dat was een restje bij de Slegte, en ik vrees dat dat niet meer is te krijgen. ![]() Misschien verplicht dit mij wel weer om die rubriek over fotografen op te pakken! ![]() Wenkus |
Lu |
![]()
Bericht
|
Ongeregistreerd ![]() |
|
Marlies |
![]()
Bericht
|
Ongeregistreerd ![]() |
Zeker een leuk verjaardagscadeau!
En ook van mij alsnog van harte gefeliciteerd met al weer een verjaardag. ![]() |
Wenkus |
![]()
Bericht
|
Ongeregistreerd ![]() |
![]() QUOTE Mooi geschenk ruilof en goed idee Wenkus, misschien eens iets over Alvarez Bravo? (Lu) Op gevaar af dat ik Ruilof zijn draadje zit te vervuilen, toch even een reactie hierop. Ik ben even wat gaan bladeren in het werk van Manuel Alvarez Bravo, en ik kan me voorstellen dat je dit een interessante fotograaf vindt, Lu. Deze foto lijkt toch wel erg op veel foto's van jouw hand. Ik zal de komende Kerstvakantie benutten om o.a. een geweldige site met meesters en hedendaagde fotografen te bespreken. Groet Wenkus |
Ric |
![]()
Bericht
|
Ongeregistreerd ![]() |
Ruilof,
Ook van mij nog van harte gefeliciteerd. Inderdaad, dat Taschen geeft hartstikke leuke en betaalbare fotoboeken uit. |
![]() ![]() |