Reply to this topicStart new topic
> Popular Photography November 2007
Lindolfi
plaatsen Oct 17 2007, 10:29 PM
Bericht #1

Beheerder

Groep: Beheerder
Sinds: 17-November 05
Van: Groningen
Gebruiker Nr.: 2

Klik hier om het blad te lenen. Op blz. 58 een interessant item over de obsessie van fotografie.

Blad uitgeleend. Voor December 2007, zie hier
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Wenkus
plaatsen Oct 18 2007, 12:16 AM
Bericht #2

Ongeregistreerd

Thanks.

Inderdaad een leuk stukje over drie bevlogen fotografen. Het is me opgevallen dat het dure genre "de aarde fotograferen vanuit een vliegtuig" steeds meer navolgers telt. Hier is het Michael Collier die een stuk van de VS wist vast te leggen. Grote voorbeeld is natuurlijk Yann Arthus-Bertrand. Maar er zijn er nog aardig wat als je zo eens kijkt bij de betere boekhandel.

Wel erg veel reclame in dit tijdschrift, maar dat is ook aardig, want het vestigt bv. ook weer eens de aandacht op de Ricoh Caplio GX 100, een interessant hebbeding.

Overigens is de met het tijdschrift verbonden site, www.popphoto.com, zonder meer interessant te noemen. Tamelijk breed georienteerd, al is het eigenlijk nergens "in de diepte" beter dan de grote bekende sites.

Groet

Wenkus

+Quote Post
ruilof
plaatsen Oct 18 2007, 08:40 AM
Bericht #3

Ongeregistreerd

Ik krijg helaas te lezen dat het bestand is beschadigd en niet is te downloaden. Ligt dat aan mijn pc of is het bestand inderdaad beschadigd?
+Quote Post
Ric
plaatsen Oct 18 2007, 09:42 AM
Bericht #4

Ongeregistreerd

Ik kan het heel goed lezen, evenals de uitgave van juni 2007.
(Komt het blad 1 x per kwartaal?).

Bij mij staat het "obsessed" artikel op de 64ste pagina van de reader.

Het krukje, afgebeeld op blz. 53 van het tijdschrift. , daar heb ik er een paar van: (kan ik ook eens boven in een kast). Geen 12 dollar, maar 2 of 3 euro bij de Action. smile.gif

Verder nog wat interessante artikelen over belichten en een leuk item over het fotograferen van
schroeven e.d.

Bedankt.
+Quote Post
Lindolfi
plaatsen Oct 18 2007, 10:56 AM
Bericht #5

Beheerder

Groep: Beheerder
Sinds: 17-November 05
Van: Groningen
Gebruiker Nr.: 2

@Ruilof: Die klacht van beschadigd hebben we eerder langs zien komen: dat heeft te maken met dat het downloaden vroegtijdig gestaakt is, of dat je het document wilt openen terwijl hij nog niet gedownload is.

@Ric: de bladzijde nummering van het blad wordt bedoeld, die van het document wordt door de Reader toegevoegd en telt bijvoorbeeld ook de cover mee, vandaar de discrepantie.

Het blad is een maanblad, vandaar dat het November nummer, nummer 11 is van Volume 71 (reeds 71 jaar!). Dat is te zien op pagina 7 (Reader nummering, niet bladzijde nummering)
User is offlineProfile CardPM
+Quote Post
Steef
plaatsen Oct 18 2007, 12:24 PM
Bericht #6

Ongeregistreerd

Leuk stukje idd, maar vooral ook erg mooi blad!
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp (1 Gasten en 0 Anonieme gebruikers)
0 Gebruikers:

Skinned by Lindolfi
IPS Driver Error  

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here.

Error Returned

We apologise for any inconvenience